Online kan du bestille tid til et 15 minutters telefonmøde med en byggesagsbehandler. Det giver dig mulighed for at planlægge din henvendelse - og vi er forberedte på, hvad din henvendelse handler om.
Hvad kan vi hjælpe med på et telefonmøde?
Vi kan svare på overordnede spørgsmål, vejlede og hjælpe dig på vej. Vi gør opmærksom på, at vi ikke kan træffe afgørelser i telefonen, at udtalelser altid er vejledende og at vi ikke kan oplyse, hvornår din sag forventes behandlet.
Hvordan bestiller jeg en tid?
Du bestiller en telefontid, med en byggesagsbehandler, ved at klikke her: Bestil tid. Vær opmærksom på, at der er afsat 15 minutter til hver samtale.
Du vælger en ledig tid, som passer dig, og oplyser i den forbindelse følgende:
- Dit telefonnummer, så vi kan ringe dig op
- Din mail, hvis vi får behov for at kontakte dig
- Dit navn
- Adressen som henvendelsen vedrører
- En kort beskrivelse af hvad din henvendelse drejer sig om
Vi ringer dig op til den aftalte tid. Der kan forekomme mindre forsinkelser. Vi beder dig være klar ved telefonen. Hvis vi ikke kan få fat i dig, kan vi ikke garantere, at vi kan nå at ringe igen.
Vi gør opmærksom på, at hvis vejledningen omhandler en konkret byggesag, så bliver der pålagt gebyr for forbrugt tid på byggesagen.
Hvordan kan du ellers kontakte os?
- Du kan skrive til os på mail: dto@kalundborg.dk Det er vores hovedpostkasse for det tekniske område
- Du kan sende et brev til: Kalundborg Kommune, att.: Plan og Byg, Holbækvej 141B, 4400 Kalundborg
Supplerende oplysninger eller nye dokumenter til en igangværende byggesag skal indsendes via Byg og Miljø.